Räkmackor



Idag gjorde vi räkmackor till middag vilket enligt mig är vardagslyx. Rostat bröd, hela salladsblad, räkor, kokt ägg, avokado och massa annat gott.

Nu har mer än halva skolveckan gått förbi och gissa om jag är glad? Men jag tycker ändå att det är rätt kul att gå i skolan. Man får ju träffa massa kompisar, förbereda sig inför framtiden och så vidare. Utan skolan blir man ingenting i dagens samhälle tyvärr! Mina favoritämnen är matte och slöjd, det är någonting som är kul! Så istället för att se alla negativa grejer så ska jag fokusera på det bra som händer. Mitt nyårs-mål :)

Sen var jag också på min första gitarrlektion för året och det märks att jag inte har övat så mycket under lovet.. Dock är det ganska tråkigt för vi spelar bara gamla låtar från 1500-talet eller nåt vilket är synd. Jag hade hellre spelat lite mer modern musik! Men det hoppas jag att jag får göra imorgon på musiklektionen i skolan. Den har blivit mycket bättre sen vi bytte lärare tack och lov!

kommentarer:
postat av: Alicia

Jag tar faktiskt latte till melliset istället för mjölk till middagen. Ibland så tar jag fm-mellisets mjölk så slipper jag kånka med den i skolan! Pöööööss min fruga!!!

datum: 2014-01-23 ♥ tid: 07:41:38
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0