Sanningar

Jag vill alltid ha det jag inte har. När det är varmt på vintern vill jag ha snö, när snön väl kommer så vill jag ha sommar och sol. Detta gäller för det mesta med allt haha.

Jag sover nästan jämt i strumpor.

Jag är väldigt känslig fö kritik så om någon säger att en sak som jag har gjort är mindre bra så tar jag det väldigt personligt. Jag har alltså väldigt dåligt självförtroende.



Jag har aldrig någonsin färgat mitt hår, endast blekt topparna lite grann för några år sen. Jag skulle så gärna vilja färga eller slinga mörkbrunt! Dessutom tycker jag att när håret räcker lite nedanför axlarna är SÅ snyggt. Dock vet jag inte om jag skulle våga klippa av det.

Jag har det sämsta lokalsinnet. När jag är ute följer jag bara efter de som jag är med och kollar inte runt i omgivningen. Jag bokstavligen suger på att hitta när jag är själv haha.

Jag kan knappt vänta! Jag vill gå klart grundskolan, välja en linje på gymnasiet som jag trivs med och därefter sticka utomlands efter studenten. Roadtrip runt om i USA eller Australien skulle vara rena drömmen. I WISH!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0