Seg skoldag


Idag åt jag kyckling till middag och det är helt klart min favoritmat. Till den hade jag bulgur, matyoghurt, tomatsalsa och en bit halloumi. Har inte ätit halloumi på väldigt länge och det var inte alls lika gott som jag minns det. Men men, det kan vara bra att prova saker ibland!

Jag hade världens oflyt imorse. När jag kom till skolan kvart över 8 fick jag veta att läraren var sjuk och som vanligt har jag ett tre timmars långt hål efter det så jag hade lika gärna kunnat vara hemma hela förmiddagen och sovit ut. Fan vårt skolsystem är inte bra, man borde få information i förväg så man vet var man ska ta vägen ju! Så jag gick hem och kollade på Frost som inte ens har haft premiär på bio än. Den var sjukt söt, disney nostalgi i all ära.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0