Shoe Wishes

Shoe wishes
 
Dessa fyra par skor får gärna ta och flytta in i min garderob. Och jag har brist på just träningsskor/sneakers så någon av de här paren lär jag köpa i USA till våren. Freerun skorna sägs ju vara svinbra för löpning (och jag som älskar att springa), Sky Hi har man sett i olika färger och former och det går ju inte att komma ifrån att de är hur snygga som helst! Dessutom ser de väldigt bekväma ut vilket är ett stort plus för klackskor. Air Max 90 är ju en klassiker som har funnits i några år nu, man kan ha de både som vardagsskor och att träna i, perfekt! Men mina favopriter är nog Air Force 1, så grymt snygga! Har velat ha såna hur länge som helst så det är en säker sak på önskelistan. Klicka på bilden för att få enskilda länkar till skorna, vilket par tycker ni är snyggast? Alla är från Nike.
 

kommentarer:
postat av: Emelie

Åh vad snygga! :)

datum: 2014-01-09 ♥ tid: 23:38:55
hemsida: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0