Tacofredag


Eftersom det är fredag så blev det tacos till middag. Men istället för nötfärs så  hade vi kyckling vilket är mycket godare tycker jag. Sen på med grönsaker, yoghurt, tacosås och avokado! Såklart blev min överfull så den gick inte att stänga, det är ju det som är hela grejen med tacos ju haha. 

Efter jag hade tränat idag åkte jag iallafall in till stan och tittade i affärer nu när det är slutrea. Dock fick jag bara med mig några fingertoppsringar men de var ett riktigt kap, bara 27 kronor för 4 stycken inne på Ginatricot. Nu håller ju rean på att gå mot det sista så det finns ju inte mycket och ha nu. Man får längta till vårkläder och sommarrea istället. Ååh vad jag längtar efter att få gå med bara ben och ballerinaskor. Bara 145 dagar till sommarlov!!!

kommentarer:
postat av: Alicia

Måste köpa nya träningskläder också...DEtta kommer att bli dyrt hahaha!

datum: 2014-01-17 ♥ tid: 21:22:54
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0