Tillbaka!

Nu har jag varit borta från bloggen ett väldigt långt tag men det har sina förklaringar. Jag har inte mått så bra den senaste tiden så jag har inte gått i skolan full tid, därför har jag kommit och gått lite ibland för er som undrar varför jag plötsligt dyker upp på en lektion. Jag börjar iallafall må lite bättre och kommer gå halvtid efter lovet, och förhoppningsvis fulltid inom kort om allt går som det ska! Jag tänkte bara berätta detta så att inte alla är som stora frågetecken, det finns en del jag inte väljer att säga just nu men det kanske kommer i framtiden när jag känner mig mer redo.

Nu när jag kommer ha mycket fritid ett tag framöver så tar jag upp bloggandet igen! Och förhoppningsvis kan jag hålla i det och inte sluta, för det är faktiskt ett stort intresse hos mig. 

Så nu är det första jag undrar innan jag börjar blogga på riktigt; vad vill ni jag ska blogga om? Och skriv gärna så specifikt som möjligt. Kanske julklappsvideo, tankar, outfits, sminkvideo osv. Önska så mycket ni kan så ska jag försöka fixa det! Puss och kram på er alla <333

kommentarer:
postat av: Vilma

Kan du inte visa vad du fick i julklapp?❤️

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 17:34:06
postat av: Sara

Åhh, roligt att du börjar blogga igen!!

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 18:19:36
postat av: Felicia

Heej, det är bra att du är tillbaks i skolan, har saknat dig. ♥️ Men en julklappsvideo skulle vara rolig att se! :D

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 18:50:59
postat av: Harriet

Yeeesss vad kul att du börjar blogga igen! Och att du börjar halvtid :)

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 19:19:36
postat av: Anonym

Gör en sminkvideo! Du har fantastiska ögonbryn måste jag bara säga!

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 20:41:57
postat av: hej

julklappsvideo! :)

datum: 2014-01-02 ♥ tid: 21:09:12
postat av: Sonja

Åh kul att du bloggar igen! :D

datum: 2014-01-03 ♥ tid: 12:05:47
postat av: oona

vad roligt att du bloggar igen!!

datum: 2014-01-03 ♥ tid: 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0