Tisdag


 
Dagens middag som jag lagade det mesta av var lax med soya, lime och chili. Och till den en yoghurtsås med mango och curry, potatis och grönsaker. Gott! ;)

Hur mår ni? Jag mår helt ok förutom att jag tycker att veckan har gått lite segt. Mitt nya schema är jättedåligt så jag har långa hål på både måndagar, tisdagar och onsdagar. Idag gick jag iallafall hem och åt lunch och sen började jag kolla på den nya Hobbit filmen på datorn. Är inget vidare fantasy-fan men Sagan om ringen filmerna är rätt bra ändå. Efter det var det tillbaka och ha bild i skolan som sista lektion och direkt när jag kom hem så blev det att plugga, jag tror jag har 46 (!?) spanskaglosor att lära mig. Hjälp!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0