Walking in a winter wonderland



*klick*klick*klick*



Ala grenar var täckta av snö. 



Några blandade egosar.



♫ Let it snow, let it snow, let it snow ♫

Imorse när jag tittade ut genom fönstret så såg jag att snön hade lagt sig som ett fint täcke ute på gatorna. Jag blev glad samtidigt som jag tycker att det är dåligt. Nu har det varit varmt så länge och snön var inte här under julen, då kunde den lika gärna inte ha kommit alls! Men det är ändå kul att man får lite vinterkänslor, och för att ta vara på de så gick jag och Alicia ut och fotade på min gård. Nu hoppas jag bara att den ligger kvar ett tag, för jag vill inte ta fram tjocka vinterjackan i onödan haha. Och slask vill jag inte ha, nej nu när snön har bestämt sig för att komma får den ligga kvar ett tag. Eller vad tycker ni? Puss!

kommentarer:
postat av: Harriet

Vill bara hur SJUKT jävla snygg du är på bilderna!!

datum: 2014-01-17 ♥ tid: 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0