Äntligen hemma



Eftersom det är sista dagen på lovet och skolan börjar igen imorgon så gjorde jag en lyxlatte efter middagen. Istället för att vispa mjölken själv på spisen så hällde jag den i vår kaffemaskin och gjorde en äkta espressolatte. Och så god den var! Precis så en latte ska smaka. 

Inatt vid 02.00 kom vi tillbaka till Stockholm efter en vecka i Åre, åtta timmars bilresa som förövrigt inte kändes speciellt lång för att jag sov nästan hela tiden haha. Idag har jag bara tagit det lugnt. Duschat och tvättat håret, packat upp (det tråkigaste med att resa) och varit och handlat mat med pappa. Till middag åt jag en quornburgare som var hur god som helst, godare än vanlig hamburgare faktiskt. Jag stekte två quornfiléer som jag la i ett dubbelt bröd med grönsaker, avocado och yoghurtsås. Mums! Förlåt för att jag inte har bloggat så bra under lovet men det kommer bli bättre nu när vardagen kommer igång igen.
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0