Ben & Jerry's greek style



Gårdagens kvällsmellis fick bli något jag inte ätit på hur länge som helst eftersom att det är var namnsdag och i vår familj har vi som tradition att "fira allt man kan fira" eftersom man bara lever en gång. Som många kanske inte vet men som jag berättar nu är att jag har oerhört svårt för att äta onyttigt, sådant som snabbmat och sötsaker. Så detta fick bli som en liten "utmaning" eller vad man ska kalla det. Det blev i alla fall en liten bägare av Ben & Jerry's nya Greek style glassar med smak av vanilj, honung och karamell. Helt ok men väldigt söt i smaken för mig som inte är van vid sånt. Men med syrliga bär till och massa kanel på toppen så gick det ner.

Så som en sammanfattning av glassen så var den ok, smakade inte direkt så mycket yoghurt som jag hoppats på. Det smakade mer som vanlig vaniljglass med kolasås ungefär, så 2/5 poäng får den i betyg ;)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0