Big days



Imorse när jag gick in på min app Big Day så ser jag att det bara är 100 dagar kvar till sommarlovet. Det känns så nära men ändå så långt borta! Jag minns förra året då det var 100 dagar kvar, sen helt plötsligt hade det blivit 50. Tiden går så himla fort så det är galet, så man får se till att ta vara på den! 

Men jag har mer än sommarlovet att se fram emot. Det som ligger närmst är Londonresan på påsklovet som ska bli riktigt rolig med massa shopping! (har sparat pengar för fullt nu senaste tiden hehe). Den 17:e maj fyller jag 15 vilket känns ganska sjukt, funderar på om jag ska ta moppekort eller inte faktiskt. Men det som ändå känns grymmast är ju ändå Mileys konsert som förhoppningsvis kommer det bli en av de grymmaste kvällarna av mitt liv. Längtar jättemycket till alla dessa dagar, men det jag inte får glömma är att ta vara på varje dag. Och det tycker jag att ni ska också. PUSS

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0