Café fåtöljen



Idag vid 11 träffade jag mina tjejer Alicia och Astrid för en promenad och lunch på stan. Efter en timmes promenad hamnade vi på Café Fåtöljen vid götgatan där vi alla tog varsin bulgursallad, min hade räkor och avokado. Mums! Dock blev det en aning pinsamt efteråt... Men det går jag inte in på nu haha. En skön pratstund blev det i alla fall!

Efteråt gick vi i lite second hand affärer och alla utom jag fyndade såå fina plagg. Jag hittade verkligen ingenting! Sen var Astrid tvungen att gå så jag och Alicia gick hem till mig och åt ett riktigt gott mellis. Bilder kommer upp senare!

kommentarer:
postat av: Anonym

SO DAMN GOOOD!

datum: 2014-03-23 ♥ tid: 19:14:54
postat av: MATILDA

så gott!

datum: 2014-03-24 ♥ tid: 10:35:26
hemsida: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0