Fluffy chickens


Lite blandade bilder från eftermiddagen då klassen var på studiebesök på Spångas djurgymnasium. Jag dör så söta kycklingarna är!!!

Veckan har gått fort, eller är det bara jag som känner så? Det känns som jag inte gör så mycket annat än att gå i skolan, och ändå har jag knappt läxor eller prov. Som tur är så har jag i alla fall massa roliga planer i helgen, bland annat en tjejmiddag på lördag som jag ser mycket fram emot. Tidigt imorgon redan vid 7 så kommer en kompis över med sin hund som vi ska passa över dagen så det blir tyvärr inget gym efter skolan. Men en lugn eftermiddag med serietittande är planerat så det blir bra ändå! Styrketräningen får bli på fredag istället då jag slutar tidigt så får vila upp mig imorgon och längta till dess. Puss sålänge!

kommentarer:
postat av: Astrid

De är lika söta, om inte sötare än du är! Min lilla kycklingunge <3

datum: 2014-03-26 ♥ tid: 21:23:31
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Alicia

DÖR så söta! ÅHHHHH!♥♥

datum: 2014-03-27 ♥ tid: 15:43:55
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0