Gifts



Detta var vad jag fick i namnsdagspresent igår och jag är verkligen supernöjd med allting. En primer som jag tror är från ett av apotekets märken så att den ska vara extra skonsam mot huden. Ett paket grönt te från Kobbs som luktar jättefräscht och somrigt av citron och till det en jättesöt tesil som jag hade önskat mig. Det sitter en tesil under själva ankan som man fyller med te och sen "simmar" den runt i tevattnet som en badanka. För söt att motstå! - från Lagerhaus.

Och sist men inte minst fick jag en FJÄRRUTLÖSARE!!! Oj vad jag inte förväntade mig att få en. Det är något jag verkligen velat ha så himla länge för att slippa springa fram och tillbaka mellan kameran och där man fotas. Från Canon i modellen RC-6.  Jag är helt överväldigad så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hade inte förväntat mig något sånt här eftersom det bara var min namnsdag men oj så fina grejer jag fick. Tack!

kommentarer:
postat av: Alicia

Åh! Krämen är från boots egna märke, ett engelsk! Du måste köpa deras smink i London. GRYMT!

datum: 2014-03-20 ♥ tid: 20:21:51
hemsida: http://Flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0