Helgen



Eftersom jag inte uppdaterat under helgen så bjuder jag från några mobilbilder från fredag och lördag. De översta är från i fredags då vi var med skolan på ett studiebesök på SVT. Vi fick bland annat sitta i studion när de spelade in lilla aktuellt och så fick vi besöka kostym och rekvisita förvaringen där jag och Emma prövade snygga glitterhattar. OCH VI TRÄFFADE THE REAL BJÖRNE. ALLTSÅ OHMYGOD. Märks det att jag är något starstrucked? Haha.

På lördag förmiddag hade jag loppis i några timmar tillsammans med Emma ute i Vårberg nära Skärholmen. Vi fick in en hel del shoppingpengar till London så jag är skitnöjd! På kvällen var jag på en himla mysig tjejmiddag hos Evelina i klassen. Jag hade lockat håret och väl på festen så bjöds det på god quorntacos, frågesport och film. Riktigt kul var det!

kommentarer:
postat av: alicia

Dör så fin du är :OO

datum: 2014-03-31 ♥ tid: 15:41:20
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0