Interior



Lite nytt på rummet har kommit på plats under de senaste veckorna. Jag har köpt en ny matta och fått in två stolar istället för min fåtölj som tog väldigt stor plats. Så nu är det mycket mer öppet, ljust och romantiskt i stilen, vit är verkligen den bästa färgen.  Sittdynorna med volang köpte jag i helgen och de blev perfekta till pinnstolarna. Nu är det bara lite få grejer som skulle kunna fixas, annars älskar jag mitt rum!

Den här lediga måndagen har det inte hänt så mycket, jag kommer liksom aldrig på vad jag ska göra. Morgonen började med kaos och påverkade mitt humör under dagen men efter lunch kom jag äntligen till gymmet och fick ta ut känslorna på löpbandet. Så skönt när man bara kan släppa allt och göra det man gillar bäst. Efteråt mådde jag SÅ mycket bättre så resten av dagen blev betydligt bättre. Hoppas ni haft en bra måndag, puss & kram!

kommentarer:
postat av: Alicia

Låve it!

datum: 2014-03-10 ♥ tid: 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0