Jodphurs



Idag tog jag äntligen fram mina Jodphurs efter något år i garderoben. Jag tvättade, putsade och hade på skokräm för att få de som nya! Jag tycker det är så snyggt att ha ankelboots, speciellt på våren och hösten. Tillsammans med smala jeans, oversize kappa, designerväska och stora solisar. Drömoutfit! 

Onsdag idag och tiden har gått riktigt långsamt. Speciellt i skolan där vi hade flera håltimmar som vi bara satt och gjorde ingenting på, så onödigt. När jag äntligen fick sluta så skyndade jag mig hem i kylan (snälla låt inte vintern komma tillbaka!) och väl hemma gjorde jag direkt en latte för att värma upp mig. Vid fyra hade jag som vanligt min gitarrlektion och efter det har jag endast ätit middag. Nu väntar jag på att Top Model ska börja och lite senare tror jag att jag ska måla naglarna med nån snygg färg. Resultat kommer då!

kommentarer:
postat av: Astrid

Så, så, så otroligt snygga, speciellt på dig också!!
Tack för din kommentaren, du gjorde min (vidriga) dag!
Puss på dig min älskade.

datum: 2014-03-05 ♥ tid: 20:40:01
hemsida: http://vancejoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0