Let the spring begin



Bilden är tagen i maj förra året då körsbärsblommorna hade slagit ut i Kungsträdgården. Längtar till då de gör det igen, det är så otroligt fint och ett riktigt vår och sommartecken!

Nu är det officiellt vår, mars har börjat vilket är den första vårmånaden. ÄNTLIGEN, säger jag. Ändå har tiden gått så himla fort, det känns liksom som att det inte var alls länge sen jag stod på slussen och skålade in nyåret med Alicia med ramlösa i muggen. Idag var första dagen i skolan efter lovet och det kändes bra konstigt nog, på senaste tiden har jag verkligen börjat gilla skolan mer vilket är bra antar jag. Efteråt blev det ett snabbt löppass på gymmet innan jag fick skynda iväg till ett möte.

Och när jag klev ut ur gymmet, klockan var kanske kvart över fyra, så var det fortfarande väldigt ljust ute. Jag minns för två månader sen var det beckmörkt vid den här tiden. Jag blev så glad för det visar verkligen att de ljusa årstiderna ligger framför oss! Snart ska vi ställa fram klockan till sommartid också, hela kroppen sprudlar av energi bara av att jag skriver det haha. Är det bara jag som mår så himla mycket bättre på våren och sommaren än på vintern/hösten när det bara är mörkt och trist? 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0