Lite för mycket



Började veckans bästa dag med en riktigt stor frukost, dels för att jag hade en liten sovmorgon och dels för att inte behöva äta nåt mer innan lunchen. Dock blev det aningen för mycket, efteråt blev jag lite illa och fick ont i magen efteråt. Som tur var gick det mesta över efter en promenad till skolan! Men det jag åt var en skål med naturell yoghurt och kanel, flingor, två smörgåsar med jordnötssmör/kalkon, ett perfekt kokt ägg och ett glas juice. 

Har inte haft tid att titta in här under dagen förrän nu, ber om ursäkt för det! Efter sista lektionen var slut gick jag hem och åt ett snabbt mellis innan jag och mamma tog oss ut till några affärer utanför stan, bland annat IKEA. Vi köpte massa saker till landet och jag fick även med mig två jättefina sittdynor som jag ska ha till när jag möblerar om mitt rum vilket jag hoppas blir snart! Har en exakt vision i huvudet om hur mitt rum ska se ut, hoppas det kan bli så fint också. 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0