Monday



Efter ett svettigt springpass på löpbandet - trött men nöjd! // Och såklart lite återhämtning efteråt i form av en questbar plus ett grönt äpple. Jag älskar verkligen questbars, det får bli att beställa hem en ny box snart innan alla är slut.

I morse vaknade jag upp jättetrött, jag hade gett nästan vad som helst för att få sova en timme till. Men men, jag pallrade mig iväg till med frukost i magen och bara nån timme efter skulle jag hem för att ÄTA LUNCH? Seriöst, det gjorde min dag så mycket sämre haha. Jag var tvungen att äta lunchen så tidigt för att jag skulle på ett möte innan första lektionen på eftermiddagen så då skulle jag inte haft tid att äta. Jag har vanligtvis väldigt dålig aptit så ni kan ju förstå att den låg på noll vid halv elva i morse...  Fast när sista lektionen slutade vände humöret helt eftersom jag skulle iväg till gymmet för ett springpass, dock så ville huvudet annat än kroppen. Jag kände mig seg och sprang inte lika fort som vanligt men man kan inte vara på topp varje gång!

kommentarer:
postat av: Alicia

SÖTNÄSA! (alltså en modifierad version av "sötnos") PUSS ♥♥

datum: 2014-03-25 ♥ tid: 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0