Namnsdagsmiddag



Eftersom Josefine inte finns med i kalendern så firas mitt namn idag på Josefina-dagen hemma hos oss. Jag har fått några jättefina små presenter (kommer upp i ett eget inlägg!), ätit en dundergod middag och för övrigt haft en riktigt bra dag. Anledningen till frånvaron de två senaste dagarna är för att jag har haft fullt upp. Denna vecka har jag prao på ett café där jag jobbar 7 timmar om dagen och börjar vid 8 på morgonen, så när jag kommer hem är jag rätt seg och orkar inte så mycket efter att ha stått upp en hel dag..

Idag fick jag i alla fall önska middag så det blev kyckling och grönsaksspett med rotfrukter i ugn tillsammans med hummus och tzatziki. Och till det drack jag min alldeles första Celsius i smaken vilda bär. Alltså jag dör matdöden så gott det var! Nu har jag precis gjort iordning en kvällslatte som jag ska sippa på framför top model Sverige och sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på. Puss på er!

kommentarer:
postat av: Anonym

Hur många läsare har du/dag?
Och skulle du kunna lägga ut en sminkvideo eller kanske ha en frågestund? Du är superfin! Kram

datum: 2014-03-19 ♥ tid: 21:20:44
postat av: Johanna

Så gott det ser ut!

Om du vill får du gärna vara med och tävla om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram!

datum: 2014-03-20 ♥ tid: 22:12:55
hemsida: http://johannas.vionno.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0