New addiction


Gårdagens eftermiddagsmellis var som en dröm för min mun, serverad på min alldeles nya bricka som jag köpte på Åhléns i fredags. På senaste tiden har jag utvecklat någon slags förkärlek till vita brickor, det låter väldigt konstigt men sant är det. Jag älskar vita brickor! Dessutom blir det extra snyggt på foton.

I alla fall så bestod melliset av ett rågbröd med keso, kalkon och ruccola. Färska jordgubbar, blod grape, en sked jordnötssmör och ett glas av mitt nya beroende... ISLATTE! Jag dör det är verkligen det godaste som finns. Jag upptäckte det under tiden när jag hade prao då jag smakade det för första gången och gud så gott det är, nu dricker jag det nästan varje dag haha. Jag häller bara en skvätt starkt kaffe i ett högt latteglas, på med mjölk och i med några isbitar och ett sugrör. Stort tips till er andra kaffemaner!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0