Selfie x2



Hej och hoppas ni alla har haft en bra tisdag! Jag hade min första idrottslektion idag under hela åttan så det kändes kul, vi spelade squash vilket jag aldrig någonsin gjort förut. Vi fick sluta tidigt och på hemvägen köpte jag med mig en semla till min kära mamma eftersom det är fettisdagen. Jag tror och hoppas att hon blev glad! Nu äter jag lite mellis i form av yoghurt med flingor, blåbär och persimmon vilket är super. Snart ska jag nog gå och lägga mig också, för jag blir alltid så trött på mornarna om jag inte har gått och lagt mig i tid. Förövrigt så tittade jag på Top model men det finns tyvärr ingen kille som är sådär jättesnygg enligt mig, jag som hade hoppats på massa snyggingar haha. Men det kanske blir bättre när de fått makeover?

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0