Sick of being sick



Igår vaknade jag upp med världens halsont, idag har det övergått till någon slags snuva med igentäppt näsa och huvudvärk. Jag orkar verkligen inte vara sjuk! För mig är det så att jag nästan aldrig är sjuk, men när jag väl blir det så är jag jättesjuk.. Så istället för att åka och spela tennis med familjen ikväll så fick mamma stanna hemma medmig och andra halvan spelar tennis, inte kul ju! Men vi har i alla fall roat oss med ett par filmer medan jag druckit massa kaffe och te för att värma mig. Nu tänker jag dyka ner under min fluff-filt med dessa tidningar ↑ för att förhoppningsvis kunna hitta lite inspiration till våren. Alla har jag fått senaste veckan och har inte hunnit bläddra i någon, så nu är det dags!
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0