Sneak peek



Här är en liten sneak på vad jag och Emma sysslade med idag! Hon kom hit efter lunch och då satte vi oss direkt och började med vårat lilla projekt. Nämligen göra slitningar på våra jeans! Vi hade varsitt par som vi kände att vi inte ville ha alldeles släta och som har legat i garderoben ett tag, sen tog vi fram lite verktyg och började fixa. Vi tog före/efter foton men även bilder när vi höll på med slitningarna. Imorgon kommer nämligen en liten "tutorial" på hur vi gjorde. Jag blev riktigt nöjd faktiskt, så jag tänkte det kan vara kul att tipsa om!

Igår kväll var jag och åt middag hos familjevänner som har såå söta småbarn. Vi spelade pingis, fotbollsspel (som jag förlorade haha), dansade till melodifestivalslåtar och tittade på säsongsstarten av gladiatorerna nerbäddade under massor av filtar = lördagsmys på hög nivå. Efter en lång dag åkte vi hem och jag bokstavligen somnade direkt efter att jag la mig i sängen för jag var så trött. Helgen har varit riktigt rolig, och imorgon börjar en riktigt rolig vecka! Jag ska praoa på ett café med Emma hela veckan, OM det öppnar. De bygger typ om just nu och har varit stängt ganska länge men vi får hoppas på det bästa!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0