Städat rummet



På förmiddagen idag hade jag fått nog av mitt stökiga rum som såg ut som en bomb hade slagit ner så jag bestämde mig för att städa och ställa allt i ordning på hyllorna, hänga i färgordning i klädställningen och sånt. Jag tog en också en före och efter bild som ni ser här ovanför för att kunna se vad som förändrats. Vilken skillnad det blev! Det låg grejer över hela golvet, jag hade tonvis av kläder att lägga i garderoben och på hyllorna stod allt huller om buller. Jag förvånades av hur snabbt det faktiskt gick när jag väl tog tag i det. Nu får jag bara se till att hålla lite bättre ordning på sakerna så det inte blir lika stökigt igen.

kommentarer:
postat av: Alicia ( you know who i ammmmmmm)

Duktig chey förresten, själv har jag inte dammsugit rummet på pinsamt länge. Vill INTE veta vad som lever under min säng, heheh.

datum: 2014-03-25 ♥ tid: 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0