Take a bite



Dagens inköp efter gymmet: 10 stycken Raw Bites! 5 protein, 1 vanilla berries, 2 apple cinnamon och 2 raw cacao. Jag verkligen älskar dessa bars, de är ett perfekt mellis tillsammans med en frukt, de är himla goda och dessutom helt naturligt gjorda av endast frukt och nötter. Me like!

Måndag innebär ju också att helgen är slut och att en ny vecka har börjat. Jag har blandade åsikter om det, för jag hade ju inte tackat nej till en extra ledig dag. Å andra sidan är det en mindre dag kvar till påsklov och till jag åker till London. Bara 11 dagar kvar nu, jag är så taggad! Med glatt humör för att vi fick sluta 45 minuter tidigare så gick jag iväg till gymmet och sprang 5 km på bandet plus lite stretching. När jag kom hem tog jag en lång varm dusch för att tvätta håret, använda inpackning och scrub. Sen smörjde jag in mig i vaniljdoftande bodylotion från Victorias Secret och satte på mig myskläder. Åh vad jag behövde detta, nu känner jag mig fräsch och redo för resten av veckan. Gör ni?

kommentarer:
postat av: Alicia

Apple cinnamon alltså 😍

datum: 2014-03-31 ♥ tid: 20:37:35
postat av: Alicia ( you know who i ammmmmmm)

Kakao smakar dock bajs. Fast det är kanske för att jag är en sådan poophög, hahah! :*

datum: 2014-04-07 ♥ tid: 18:46:03
hemsida: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0