Tävling: Vinn valfri bikini från Todiefor swimwear



Thinking of you // Monday lily // Only you 
- Några av MÅNGA fantastiska bikinisar från Todiefor Swimwear

Nu har jag fått äran att arrangera en tävling i samarbete med Todiefor Swimwear här på bloggen. Priset i tävlingen kommer vara en valfri bikini från deras hemsida www.todiefor.se. Min personliga favorit hittar ni i mitten av bilderna, den heter Monday Lily (klicka på länken under bilden för att komma till sidan) och jag tycker den är huur snygg som helst!

Reglerna är enkla. Det enda du behöver göra är:

1. Följa @todieforswimwear på instagram eller på  www.facebook.com/TodieforSwimwear
2. Skriva en kommentar HÄR PÅ BLOGGEN med vilken modell du vill vinna + storlek + email. Gå in på hemsidan HÄR eller klicka på länken ovanför för att komma till hemsidan och välja ut just DIN favorit. Vinnaren presenteras tre dagar senare och kontaktas personligen via mejl av Todiefor Swimwear. Glöm ej att skriva mailen i kommentaren TILLSAMMANS med modell + storlek.

LYCKA TILL!!

AVSLUTAD!

kommentarer:
postat av: Astrid

Hips don't lie- stl small- [email protected]

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 14:31:44
hemsida: http://vancejoy.blogg.se
postat av: Alicia

Jag vill gärna vinna modellen "hips Dont lie" i storlek 38! Min mejladress är [email protected]!

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 14:37:15
postat av: oona

monday lily, storlek small
[email protected] :))

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 15:49:57
postat av: Olivia

Thinking of you, storlek small - extra small på under delen

[email protected]
:))❤️

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 18:38:56
hemsida: http://Skvallerbook.blogg.se
postat av: Emma

Thinking Of You, storlek small på överdelen och xsmall på underdelen.

[email protected]

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 19:01:37
hemsida: http://emmaortman.blogg.se
postat av: Vilma

Monday lily, storlek small och extra small på underdelen! :)<3
[email protected]

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 20:56:55
postat av: Sonja

Lola, storlek small
[email protected] :)))

datum: 2014-03-15 ♥ tid: 22:22:59
postat av: Lina

Jag skulle jättegärna vilja vinna Hips dont lie, storlek M på överdelen och S på underdelen!
Jag följer på instagram sen tidigare
[email protected]

datum: 2014-03-17 ♥ tid: 12:20:47
postat av: Johanna

Modell: LOLA
Storlek top: Small
Storlek bottom: Small
Mejl: [email protected]

datum: 2014-03-17 ♥ tid: 20:58:18
postat av: Jessica

Modell: LOLA
Storlek top: Small
Storlek bottom: Small
Mejl: [email protected]

datum: 2014-03-17 ♥ tid: 21:00:08
postat av: Lina

Jag skulle så gärna vilja vinna Hips dont lie, storlek M på överdelen och S på underdelen! Jag gillar på facebook sen tidigare
[email protected]

datum: 2014-03-17 ♥ tid: 21:51:53
postat av: Ingrid

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna Like an angel i storlek M i överdel och även i underdel! Har gillat på FB och även delat med mig av inlägget på FB såklart ;) Finns verkligen inget annat jag vill ha på mig i sommar i form av bikini så hoppas!!!!! [email protected]

datum: 2014-03-18 ♥ tid: 00:28:58
postat av: Linnéa Hultman

Gud va kul med en tävling :D
Om jag vann så skulle jag vilja ha modellen "Hips don't lie" storlek L på underdel och M på överdel :)
[email protected]

datum: 2014-03-18 ♥ tid: 23:50:09
hemsida: http://nattstad.se/linneeahultman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0