Weekend has not ended, yet



Vid tolv träffade jag mina tjejer för en standard lunch-dejt på Kalori. Idag åt jag deras vegetariska chili med bulgur och bönsallad, riktigt god var den! Hela munnen brann men med tillräckligt mycket vatten blev det bättre haha.



På vägen hem från stan möts vi av en riktigt fin vårvärme. Hela 13° i luften! Så härligt!

Min helg har varit riktigt händelserik, därav den dåliga bloggningen. Och än är den inte slut för mig! Jag har nämligen studiedag i morgon så det blir att ta en sovmorgon och laga en stor, god frukost. Men mer om helgen! Igår fick jag massa gjort på förmiddagen. Jag spelade in en video till ett skolarbete, pluggade och avslutade flera skoluppgifter, strängade om min gitarr och spelade lite grann. Sen efter lunch åkte jag och min syster till tennisen som faktiskt var riktigt rolig och på kvällen blev det såklart mello-final mys. Emma kom och sov över, vi snackade om allt och inget och tyckte riktigt synd om Anton som förtjänade mer än en sistaplats. Idag efter frukost gick vi ner på stan ett tag innan jag träffade tjejerna för go-lunch. En riktigt bra helg för min del! Och imorgon fortsätter ledigheten och jag ska ta vara på den så mycket jag kan :)

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0