15 åring

 
Tack tjejer för att ni gjorde min kväll igår! Kärlek till er ❤︎ (Och extra eloge till Alicia och syrran som tagit bilderna)

På lördagsmorgonen väcktes jag av sång från familjen. De hade lagat min favoritfrukost och fixat så fina presenter, trots lite småtjafs (haha) vid frukostbordete så började dagen bra. Vid halv 6 på kvällen började det ringa på dörren, det var inga mindre än några härliga tjejer från klassen samt Alicia. Vi satte oss ute på gården med hög musik och gott att dricka samtidigt som pappa grillade kycklingspetten som skulle bli en del av middagen. Jag fick superfina presenter av allihopa och jag hade jättetrevligt. Det blev även en och annan tävling och mysig filmkväll innan klockan hann bli elva och alla skulle hem. Jag hade en toppendag!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0