En vecka kvar

Birthday wanties
 
Jag fyller 15 om exakt en vecka så jag gjorde ett collage med lite saker som jag önskar mig. Questbars är ju bara för goda, detsamma med Celsius (bästa drycken!). Något jag verkligen skulle behöva är nya träningstoppar och ett nytt skal till mobilen för det jag har nu har tyvärr gulnat i färgen. Jag har velat ha bulldog skalet från Marc by Marc Jacobs i flera år nu men tyckt att priset varit lite dyrt så det blir perfekt att önska sig i födelsedagspresent! Nagellack i våriga pasteller hamnar själklart på listan plus lite andra saker som en ny bok, enkla ringar och solglasögon från Ray Ban. Men det jag önskar mig mest är nog en riktigt bra högtalare med bluetooth anslutning så man kan ha med sig den överallt och slippa sladdar o.s.v. För att se länkar till produkterna är det bara att klicka på bilden!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0