Ensam vid kajen


Jag sitter vid kajen i Hammarby Sjöstad och solar med bara ben i den underbara värmen. Nästan hela skoldagen spenderades utomhus på en gräsplätt läsandes i en bok. Då vet man att det snart är sommarlov!

Anledningen till att jag sitter här, själv, är att jag åkt ut hit för vi ska ha uppspel med gitarrgruppen men det börjar inte förr än om en timme så då passar jag på att sola lite. Nu ska jag plocka fram min middag som jag har med mig och njuta av den i solskenet. Ville bara uppdatera er lite fort då jag hade tid över. Har ni förresten sett den nya headern? Jag fixade ihop den igår kväll för jag var så himla trött på den gamla. Hoppas ni gillar den!

kommentarer:
postat av: Allibababaa

Älskar din nya header!

datum: 2014-05-23 ♥ tid: 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0