Ett stort fat med mat



Eftersom vi inte hade något speciellt på menyn till lunch idag så fick det bli lite ihopplock. Keso, ägg, kalkonskivor tillsammans med massa olika grönsaker och avokadomackor. Drömtallrik! Det var så gott att jag till och med hann äta upp ett knäckbröd innan jag tog bilden, oups :-)

Som vissa kanske har märkt så har jag ett oerhört intresse till att laga mat, som både är god och dessutom bra för kroppen. Det finns så mycket man kan hitta på, göra om klassiska recept och göra egna. Och ihopplock som detta kan ju vara bland det bästa, man tager vad man haver och så blir det prefekt och balanserat med massor av olika smaker och färger. Jag älskar't!
 

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0