Gårdagen


Tröja från Bershka (ny!) // Jeans från Acne 

Igår var det ju Valborg, den dagen då man ska fira in att våren har anlänt. Riktigt så kändes det ju inte när snön vräkte ner på kvällen.. Men i alla fall så fick jag sluta en timme tidigare från skolan vilket innebar helg i fyra dagar framöver - riktigt skönt! Då gick jag hem en snabbis för att sedan åka mot centralen och ta tåget till Uppsala. När vi äntligen kom fram efter 20 minuters försening så tog vi oss till stan där alla människor var och frös. Vi stod och hackade tänder med bubbel i glasen (läs: bubbelvatten) i över en timme innan vi tog bussen hem till huset där vi skulle tillbringa kvällen. Vi åt god middag och sen myste jag ner mig med småbarnen i soffan och tittade på 101 dalmatiner. Kan ju säga att jag höll på att somna där ett tag, haha! Innan midnatt åkte vi hem mot Stockholm igen medan snön bokstavligen VRÄKTE ner. Som tur var så blev det regn innan vi kom fram till stan, vi slapp alltså minusgraderna hemma i alla fall.

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0