You're very welcome



Ännu en bild jag tog i kungsträdgården för ett par veckor sen. Jag kan inte få nog av de fina blommorna! Dessutom har vi upptäckt att vi har vårat eget lilla rosa körsbästräd här ute på landet, tyvärr håller det på att blomma ut så jag hann inte ta några bilder. Men nästa år så!

Jag kan knappt tänka mig att det redan är maj, sista hela månaden innan skolavslutningen och sommarlov. Det låter helt overkligt när jag skriver det här men tiden går ju så jääkla fort. Idag är det fredag fast det känns som lördag, ganska skönt med långhelg ändå. Vi har inrett vårt badrum klart med grejerna jag köpte i veckan och det är såå fint nu, ljust och fräscht med grå och vita detaljer. Även om det är mycket kvar så är det en bit på vägen. Snart ska vi ut på en liten promenad runt området för att få lite frisk luft och titta på alla de fina husen. Vi hörs!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0