Zac med stort Z



Bilder: Google // Redigering: Jag

Idag mötte jag upp Astrid och Emma inne i stan för att titta på Bad Neighbors på bio som är den nya filmen med Zac Efron. Man dör ju lite varje gång han är med i bilden för guud så snygg han är! Filmen var dessutom riktigt rolig, college fester och dåliga skämt. Alltså en perfekt film för mig som skrattar åt allt, och som plus i kanten lite ögongodis att titta på. Att solen sken och det var över 20° gjorde hela dagen dag tusen gånger bättre, håller ni inte med? Äntligen kommer värmen!

Nu är det dock snart dags för mig att krypa till sängs och vila upp mig inför den kommande veckan för annars lär jag vakna upp som en zombie haha. Vi hörs imorgon fina ni!

kommentarer:
postat av: Alicia

OMG DAVE FRANCO DÖR DÖR DÖR

datum: 2014-05-19 ♥ tid: 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0