New in: Moroccan oil

 
 
Häromdagen kom ett paket på posten med tre produkter med Moroccan Oil som jag beställde för någon vecka sen. Det är ett schampoo och balsam på 500ml vardera plus en liten hårolja. Det sägs ju vara riktigt vårdande och mjukgörande för håret så vi får hoppas att det fungera, mitt hår är ganska risigt nu. Tidigare har jag haft andra sorters håroljor men just Moroccan Oil verkar vara den bästa. Jag ska prova allihopa snart och efter någon vecka eller två kan jag berätta om det gjorde någon skillnad. 
 
Tävlingen med Todiefor swimwear ligger uppe nu, där du har chansen att
VINNA EN VALFRI BIKINI.
Klicka på länken ovanför så kommer du direkt till tävlingen!

kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

mailadress: (visas inte)

hemsida:

skriv här:

RSS 2.0